петак, 17. јануар 2014.

VICHY Liftactiv Serum 10 - Eyes and Lashes

Problem broj jedan kod moje kože lica jeste upravo to što je izuzetno suva. Problem 1.1 jeste područje oko očiju, preciznije - podočnjaci. Izuzetno suvi podočnjaci koji su skloni kontaktnom dermatitisu koji na po čak nekoliko nedelja zna dodatno da mi isuši ovo područje, i kožu tik uz donje trepavice pretvori u ružne ljuspice koje se nikako ne vole sa puderima. Nemam problem sa kesicama ispod očiju niti sa tamnim kolutovima, samo sa suvoćom. Da li mi je ovaj proizvod pomogao i u kolikoj meri... pročitajte u nastavku.
Proizvod je zapakovan u srebrnu kutijicu sa efektom ogledala, a sam serum krije metalik siva bočica sa pumpicom na vrhu. Bočica je zapremine od 15ml i rekla bih da se ne troši brzo jer je kod mene u upotrebi već puna tri meseca!
Jedina zamerka koju imam na pakovanje jeste jako čvrst mehanizam same pumpice. Kada želite da istisnete serum na prst morate biti izuzetno pažljivi jer postoji velika mogućnost da će izaći prevelika količina seruma koja je mogla da se iskoristi za još jedno mazanje. Ovo nakon nekoliko dana i ne predstavlja toliki problem jer se naviknete i naučite kako da pritisnete pumpicu kako bi izašla optimalna količina za jedno mackanje.
Serum je biserno bele boje, sa sitnim sjajnim česticama koje se blago presijavaju u samoj masi seruma, a na slici je količina koja je potrebna za oba oka. 
Na VICHY web stranici (Ovde i Ovde) sam pronašla podatak da se ovaj serum koristi od 30 ili 35 godina života, međutim obzirom na to da ja nisam imala nikakve negativne nuspojave od njega, smatram da je sasvim u redu koristiti ga i koju godinicu ranije. Kako je poznato da jako suva koža mnogo brže stari i da se ranije pojavljuju prve borice, a kako sam ja svoje prve smejalice oko očiju već primetila, mislim da mi nije prerano za ovaj serum. 
Proizvod obećava učinak liftinga, osvetljenje područja oko očiju i regeneraciju trepavica, a pored toga pogodan je i za osetljive oči.
Ja o serumu kažem sledeće:
Serum koristim tri meseca svakodnevno, svakog jutra nakon umivanja i čišćenja lica i nakon nanošenja tonika. Nanosim ga isto kao što je objašnjeno na slici ispod - na prst jedne ruke nanesem količinu kao sa slike iznad, razmažem je između prstiju druge ruke te je tapkanjem nanesem na podočnjake i kapke. Nakon toga serum razmazujem prstima preko kapaka, trepavica i na podočnjake od unutrašnjih uglova očiju ka spolja. Serum se upije već nakon pola minuta do minut, te ste odmah spremne za šminkanje i nanošenje korektora. 
Ovaj serum moju jako suvu kožu odlično hidrira, te nemam potrebu da bilo kakvu dodatnu negu nanosim preko seruma, čak i u ovim hladnim danima. Primetila sam da su mi se borice smanjile i da je taj predeo svežiji i blistaviji, te da trepavice manje otpadaju dok skidam maskaru i da su za nijansu gušće i lepše. Ovaj serum vam neće praviti problem pri nanošenju maskare i neće je razliti niti razmazati, te nema bojazni da ga na trepavice nanesete neposredno pre mazanja maskare.
Moram priznati da me je ovaj serum mnogo iznenadio jer od njega uopšte nisam očekivala veliku hidrataciju. Od kada ga koristim nijednom nisam imala problem sa ekcemom niti sa suvim podočnjacima i ljuspanjem kože u tom predelu što me je zaista oduševilo! 

Da li ste možda koristile ovaj serum i kakvi su vaši utisci o njemu?
Do sledećeg kuckanja, kisi kisi!


*Proizvodi su dobijeni od PR-a za VICHY, ali to ne umanjuje verodostojnost i iskrenost moje recenzije, niti utiče na moje mišljenje o proizvodima*

18 коментара:

  1. Joooj ovo je jedan od proizvda koje se bas nadam da cu probati. Cim se pojavio me je mnogo zainteresovao.

    ОдговориИзбриши
  2. uf što zvuči zanimljivo :)
    ja sam nešto počela intenzivno da tragam za
    okoloočnim kremama i serumima, tako da si me našla :DDD

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. izuzetno zadovoljna :) e i ja tebe necim da namamim, a ne samo ti mene sto mamis divnim fotkama i proizvodima :D

      Избриши
  4. Nisam probala, no iskreno mi još uvijek nije niti potreban. Ali svakako stoji na popisu kad zatreba :D jer svi hvale ovaj serum.

    ОдговориИзбриши
  5. http://supernovakozmetika.blogspot.com/2014/01/closet-confidential-tag.html

    Tagovah te :)

    ОдговориИзбриши
  6. E ovo bi i meni trebalo. Mislim da nisi spomenula koja je cijena?

    ОдговориИзбриши
  7. Ne znam da li sam komentirala prije na ovaj post posto sam ga i prije citala ali me ovaj serum jako zaintrigirao - ukoliko budem mogla, nabavljam ga :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha komentarisala si, ali nije na odmet i dva puta :D nadam se da ces uspeti da ga nadjes u BiH, a ako ne-donosim ti ga iz BG-a :D

      Избриши