четвртак, 13. фебруар 2014.

Palmer's Cocoa Butter Formula piling za lice

Posle duže pauze, evo mene ponovo. Danas vam predstavljam jedan proizvod kojeg nema u Srbiji, ali se može kupiti u susednoj Hrvatskoj u DM drogerijama po ceni od oko 10evra (75kuna, ako me sećanje dobro služi).
Kada sam ugledala Palmer's proizvode bilo je jasno da ću morati da kupim makar jedan. Nekako me uvek najviše privlače proizvodi kojih nema kod nas, te su mi baš oni najzanimljiviji za isprobavanje. Odluka je pala na ovaj piling jer mi ništa od ostalog asortimana nije bilo potrebno.
Kremasta osnova pilinga prožeta je izuzetno malim i malo krupnijim komadićima kakaoa. Piling po mom mišljenju nije baš preterano nežan. Malo je grublji, ali to mi ne smeta. Skine sve perutave i suve delove kože koje umivanje gelovima ne bi moglo da ukloni. Nakon umivanja koža je mekana i nežna, ali kako je moje lice izuzetno suvo ja ga moram odmah hidrirati. Moja koža jeste osetljiva, ali nije imala nikakvu negativnu reakciju na ovaj piling. Ukoliko znate da vam koža burno reaguje na malo grublje pilinge, savetovala bih vas da ga ipak preskočite.
Sastav
Količina koja je potrebna za celo lice je ova sa slike ispod. Piling rasporedim između vlažnih šaka, te ga na mokro lice nanesem kružnim pokretima u trajanju od 1-2 minuta, baš kao što je navedeno na uputstvu. 
Miris je čudan i ja ga ne mogu opisati, ali recimo da vuče na miris čokolade sa mnogo procenata kakaoa u sebi. Miris ostaje malo duže na licu ukoliko odmah ne nanesete kremu, ali nije napadan niti neprijatan.
Palmer's Coca Butter piling je proizvod koji je vredan pažnje ukoliko tražite dobar i efikasan piling za lice. Ne znam kakve su cene ostalih pilinga, ali rekla bih da je ovom cena malo ''jača''. Uprkos ceni, moja znatiželja je u tom trenutku morala biti zadovoljena, i moram priznati da se nisam razočarala. Kada budem imala prilike da nabavim još neki Palmer's proizvod, svakako ću to učiniti.

Da li ste probale neke od Palmer's proizvoda i kakvi su vaši utisci? Imate li neku preporuku ili savet koje proizvode bih mogla da kupim?

Do sledećeg kuckanja, kisi kisi <3

19 коментара:

  1. navodno je i piling za tijelo izvrstan, no osobno ga nisam probala :)
    a sad me zainteresirao i ovaj za lice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. njega sam takodje gledala ali ga nisam kupila. sledeci put cu sigurno :)

      Избриши
  2. Podseca me po slikama na Freeman piling od kajsije. Jel blazi ili jaci od njega? Meni je ta kajsija bila ok ali mi je u nekom trenutku postala malo jaka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ako me secanje dobro sluzi, rekla bih da je malko jaci od freeman-a :)

      Избриши
  3. Obožavam pilinge, ovaj tako izgleda dobro.Inace sam koristila njihovu kremu za ruke :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. obraticu paznju i na tu kremu za ruke cim se dokopam DM-a u CRO :)

      Избриши
  4. Nisam znala da ih možemo nabaviti u Hr, divno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam ih videla jos letos ali sam se tek na jesen nakanila nesto da uzmem :) imaju svasta, i proizvode za strije, celulit, trudnice...dobar je izbor :)

      Избриши
  5. Одговори
    1. haha Lenka, pa jel ja iz Srbije treba da te obavestavam :D

      Избриши
  6. Haha, kada Lenka nije znala da to ima u HR kako mi da znamo? :D Ja bih probala svasta od njih, ali ovo preskacem, sve sto ima mleveno nesto znaci da ima ostre ivice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehe zato i lenka i vi imate mene da vas informisem :D svasta stvarno imaju, ja sam se jedva odlucila samo za ovu stvarcicu :)

      Избриши
  7. 1. predobra podloga za fotkanjeeeee :DDD
    2. jako mi se dopada ovaj piling, ali radije bih probala onaj za tijelo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 1.Hvala :D to je kofercic od nekog Benefit seta :)
      2.I ja cu morati da uzmem taj za telo kad budem dosla ponovo :)

      Избриши
  8. Anibani, reci mi molim te jel ima kod nas u Srbiji da se kupi to mleko protiv strija?

    ОдговориИзбриши
  9. Like za post! :) Koliko je drugaciji svaki DM... eto u HR imaju Palmers, u Madjarskoj Sally Hansen ali npr nema uopste isti program Maybellina (na moju zalost :( ) jer je prilicno siromasan izbor u odnosu na Srbiju. Uglavnom, lepo je saznati nesto novo, pa mozda narucim ovo sa neta ili kad sam u Hr sledeci put, skoknem do DM-a. :)

    ОдговориИзбриши
  10. ooouuuu ovo moram nabaviti nekako...
    :D

    Od sada ti javno kometarisem, jer sam sinoc napravila blog i prvi post je tu, pa dodji da se skupa druzimo! :*

    ОдговориИзбриши