субота, 22. фебруар 2014.

VICHY Teint Ideal promocija novih proizvoda

Sunčanu i toplu sredu ulepšao je jedan popodnevni skup. VICHY je okupio mnoštvo devojaka kako bi predstavio novu liniju proizvoda linije Teint Ideal. Prethodno predstavljeni Idealia Life serum dobio je pojačanje, ovoga puta u domenu dekorativne kozmetike. 
Sastale smo se na brodu Da Vinča, na ušću Save u Dunav. Pogled je pucao na Kalemegdan, a prostor u kojem je događaj organizovan je izuzetno prijatan. 
Proizvodi iz nove Teint Ideal linije šepurili su se po prostoriji u kojoj je održano predavanje i upoznavanje sa novim stvarčicama. Mamili su na slikanje, te ja nisam mogla da odolim. 
Linija sadrži ukupno četiri proizvoda - tečni puder za suvu kožu i tečni puder za normalnu/mešovitu kožu  (oba u četiri nijanse), kameni puder u dve nijanse i bronzer univerzalne nijanse. Malo je reći da me je sve zainteresovalo jer sam već duže vreme u potrazi za dobrim bronzerom, a taman sam pred kraj kamenog pudera koji trenutno koristim, a staklena bočica pudera za normalnu/mešovitu kožu prosto mami izgledom.
Proizvodi su  obogaćenim česticama koje koži daju blistav i zdrav izgled, uklanjaju ružno sivilo umorne kože i ten čine blistavim, svežim i zdravim. Svoj primerak pudera za suvu kožu sam već isprobala i prvi utisak je zaista odličan. Posebno mi se sviđa jer se puder može nositi i samostalno, bez setovanja kamenim puderom, jer ne ostavlja preteran sjaj na koži već je čini zdravom i prirodno blistavom, bez efekta maske.
Šminkerka Maja Radaković i Zoe Kidah (Zemlja Gruva).
Nakon prezentacije proizvoda, usledilo je divno dekorisano, a i prilično ukusno posluženje.
Novi proizvodi bili su postavljeni na sve strane, spremni na testiranje i upoređivanje.

I za sam kraj, pogled sa broda na Kalemegdan. Divan prostor, savršen pogled čine ovaj brod predivnim za život.

Utiske o puderu ću preneti čim ga detaljno isprobam, ali već mi se čini da ćemo biti u velikoj ljubavi i da ću svoju kolekciju dopuniti i ostatkom proizvode iz ove linije.
Veliko hvala Mariji Trivić na pozivu i prilici da prisustvujem još jednom divnom događaju u organizaciji VICHY-a.


7 коментара:

  1. prekrasne fotografije, a proizvodi izgledaju jako primamljivo :)

    ОдговориИзбриши
  2. slike su ti ispale odlično :)) piši utiske za puder čim budeš mogla :)

    ОдговориИзбриши
  3. E,juce sam bila resena da kupim onaj njihov Derma Blend,kad ti meni kaze apotekarka,da je on samo za neke posebne prilike,i da je mnoooogo tezak na kozi,pogotovu za moju masnu i sa nepravilnostima!! Kaze mi jos i za ove Teint Ideal pudere,da su mnooogo zdraviji za kozu lica,i imaju svojstvo da je regenerisu,bila sam zaista iznenadjena,pa sad cekam recenzije blogerki,da se na kraju i odlucim!! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Imam kremu iz te linije. Baš me zaintrigirao taj puder sada :D

    ОдговориИзбриши
  5. Zdravo draga, pratim tvoj blog, kao i mnoge kozmetičke blogove, a počela sam i ja od skora da pišem svoj, u kome se bavim šminkanjem, domaćom, stranom i prirodnom kozmetikom. Značilo bi mi ako bi me pratila jer pokušavam da se povežem sa što više ljudi koji se bave takvom vrstom bloga. Hvala puno, cmok! http://evenflowmakeup.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super su slike, a i blog opcenito.:)

    P.S. posjeti i moj blog, tek ga počela pisati,a novih čitatelja nikad dosta :)
    XOXO
    Ness
    http://nessielicious.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Amazing pictures!

    Hope you can follow me back :)
    www.milimanicure.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши