уторак, 24. новембар 2015.

Lush ''9 to 5'' losion za čišćenje lica

U današnjem postu predstavljam vam proizvod sa kojim se moje lice i celodnevna šminka susreću svake večeri. Koža mu se raduje, ali šminka... baš i ne :)
Radi se o Lush losionu za čišćenje lica pod imenom 9 to 5 (Nine to Five)
Ovaj losion sam nabavila u Lush prodavnici u Zagrebu po ceni od 55 kuna (cca 7,5 evra) za 95 grama, dok postoji i veće pakovanje, od 240 grama kojem je cena 110 kuna, tj. 15 evra. Veće pakovanje se svakako više isplati na duže staze, međutim nisam htela da se zaletim, već sam htela da počnem sa manjim pakovanjem u slučaju da mi losion iziritira kožu i izazove alergiju.
Dobra stvar je da losion ima dosta dugačak rok trajanja, pa mu je rok do sredine juna 2016., a napravljen je sredinom aprila ove godine.
Losion je ni previše tečan, ni previše gust, taman dovoljno da se bez mnogo muke rasporedi među dlanovima, te nanese na lice i kružnim pokretima blago i nežno masira koža. Pogodan je i za skidanje šminke sa očiju, mada ja to sa njim nemam običaj da praktikujem svakodnevno.
Šminka se sa lica na ovaj način rastapa i kupe se sve nečistoće koje su se zalepile za lice tokom dana. Nakon blage masaže, losion je neophodno ukloniti bilo peškirom navlaženim toplom vodom, bilo tuferom - kako vam je lakše.
Kako ne volim osećaj proizvoda za skidanje šminke na licu, višak šminke i losiona dodatno skinem micelarnom vodom, ili nekim od Lush čistača za umivanje (koji vas čekaju u nekom od narednih postova). 
Koža je mnogo bolje očišćena i šminka se lakše skida upotrebom ovog losiona, a na tuferu sa micelarnom jedva da ostanu poslednji tragovi šminke nakon skidanja losionom, dok je samo micelarnom neophodno iskoristiti barem tri tufera.
Miris je blag i prijatan, nije napadan i ne iritira. 
Iako imam predispoziciju da loše odreagujem na nove kozmetičke proizvode, moram priznati da nisam imala nikakvu alergijsku reakciju na '9 to 5'.
 Sastav losiona. Rok trajanja.

Najsimpatičnija stvar kod Lush-a mi je nalepnica na kojoj piše ko je proizvod napravio, zajedno uz datum proizvodnje i rok trajanja. Pored toga, proizvodi se ne testiraju na životinjama, a bočice se recikliraju. Neke od njih su povratne i kada skupite 5 praznih ambalaža Lush proizvoda, možete ih zameniti za jednu svežu masku za lice.
Pored '9 to 5' losiona imala sam priliku da isprobam i 'Ultrabland' čistač koji je dosta gušći i teži, ali podjednako efikasan u skidanju šminke i nečistoća.
Mislim da bi '9 to 5' odgovarao svim tipovima kože jer nije težak i mastan, a svakako nakon njegovog korišćenja preporučujem čišćenje lica i nekim sredstvom za umivanje. 
Meni lično nije izazvao bubuljice, mitisere i ostala slična čudovišta.

Da li ste nekada koristili ovaj Lush losion i kako vam se dopada? Šta ste koristili/koristite od Lush proizvoda i koje preporučujete da probam sledeći put kada mi se ukaže prilika da ih nabavim?

Do sledećeg čitanja,
Ana Petrović

7 коментара:

  1. Nikada pre nisam cula za ovaj brend, niti vidjala ovaj proizvod. Ali deluje mi jako simpaticno i mogla bih da ga isprobam :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas ih je bilo u dva navrata - u Knez Mihajlovoj i u Uscu. Zatvorili su prodavnicu u Uscu pre dve ili tri godine, tako da je najbliza prodavnica u Zagrebu :)

      Избриши
  2. Sjajno zvuči i baš bi ga voljela isprobati pogotovo jer uvijek imam problem sa šminkom koju nikako da u potpunosti uklonim sa lica. Lush proizvode još nisam isprobala, ali mi ovaj zvuči za plus 5 :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ti ga iskreno preporučujem, kao i njihove maske i sveže maske za lice, umivalice i toothy tabs. Biće uskoro još recenzija :) Meni su Lush maske i čistači očistili lice u poslednjih godinu dana.
      I da, preporučujem nezaobilazni Lemony Flutter za zanoktice i grubu kožu peta, laktova....

      Избриши
  3. Deluje jako zanimljivo obožavam LUSH proizovde i obično kada idem u inostranstvu baš dosta nakupujem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje :) Trudim se da se opskrbim svime kada odem negde gde ga ima, ili kada neko od prijatelja putuje :)

      Избриши
  4. Začudo nisam... To kažem jer se jako volim "igrati" s njihovim proizvodima

    ОдговориИзбриши