понедељак, 14. децембар 2015.

K piling = Kafa + Cimet

U poslednje vreme jako volim da isprobavam ručno rađene i prirodne proizvode domaćih, malih radionica. Smatram da je neophodno podsticati i podržavati kvalitet i talenat domaćih ljudi koji se trude da stvore nešto svojim rukama, te pruže zadovoljstvo u malim i slatkim pakovanjima.
S toga je danas pred vama upravo proizvod ručne radinosti divne devojke iz Novog Sada.
Jedan od novembarskih noviteta bilo je upravo i ovo čudo :) Njegovo visočanstvo: K piling = Kafa + Cimet!

Ono što me je najviše zainteresovalo za ovaj piling jeste nastup na Instagram-u i Facebook-u koji je jako simpatičan, što je rezultovalo mojim momentalnim naručivanjem pilinga (nije kao da ih nekoliko već načetih ne čuči u šteku, no dobro-ovaj mi je zaista bio neophodan!). 
Piling u sebi ima vrlo jednostavne sastojke - kafu, cimet, kokosovo ulje i žuti šećer i pogađate - miriše prelepo, kao neki ukusni kafeni kolač!

Jedva sam dočekala da ga isprobam, kako na licu tako i na telu. Pošto sam tih dana imala izuzetno isperutan nos i čelo od maltretiranja mitisera odlučila sam da vidim kako će se pokazati na tom izazovu.
Piling se na vlažnu kožu utrljava blagim i nežnim pokretima (ne pritiskajte previše inače će se proces pretvoriti u jako grub i bolan piling) , te je neophodno da na koži odstoji nekih 5 minuta. Uradila sam kako je navedeno na uputstvu i strpljivo čekala da prođe navedeno vreme, upijajući u sebe divnu mešavinu mirisa. Po nanošenju se oseti blago peckanje, koje nije neprijatno i verujem da je ovo reakcija na cimet, te ako ste ranije imali reakcije na njega-prvo isprobajte piling na maloj površini kože. Meni, međutim nije izazvao nikakve dalje propratne reakcije osim trenutnog blagog peckanja kože i vrlo blagog crvenila kože koje je brzo nestalo.

 Nakon što je isteklo predviđenih 5 minuta isprala sam lice toplom vodom i uradila dodatni piling tokom ispiranja. Koža je bila, najblaže rečeno, divna, mekana i nežna. Ljuspe od perutanja sa nosa i čela su potpuno nestale i na tim mestima je sada bila nova, mekana koža. Nakon ovog pilinga apsolutno nije potrebna nikakva krema za lice jer (bar ja) imam osećaj kao da kokosovo ulje nahrani kožu i ostavi blago masnjikav film. Nepotrebno je reći da ceo stan miriše na ovaj piling kada ga koristim, ali se miris isto tako zadržava i na koži
Nakon čišćenja, koža leđa i grudi (sitni dosadni mitiseri i bubuljičice)  je izuzetno mekana i vidim veliki pomak u količini napasti koje se pojavljuju i nestaju brže nego sa nekim drugim pilinzima uz redovnu upotrebu.
Ono što moram da naglasim jeste to da morate biti pažljivi pri uzimanju količine koju želite da nanesete na kožu jer se smesa ne stvrdne u čvrste grumenčiće čak ni kada piling držite u frižideru, te je najbolje sipati malu količinu u ruku za svaki deo tela koji želite da tretirate. Ovaj princip se meni pokazao kao najlakši i najpraktičniji jer ne želim da mi se voda zadrži u samoj smesi pilinga.
Rok trajanja od mesec dana je sasvim dovoljan za ovu količinu pilinga, pa ćete redovnom upotrebom sasvim uspešno rasporediti ovu mirisnu i efikasnu masu.
Sastojci / Način korišćenja / Rok trajanja

Mojoj sreći nije bilo kraja kada mi je paketić stigao, a verujem da će tako biti i svakog sledećeg puta kada ga budem poručivala. Užitak je moguće doživeti samo i jedino korišćenjem, a ja vam ga iskreno preporučujem, pogotovo ukoliko se mučite sa problematičnom kožom leđa, ali i ako želite da vas razbudi miris kafe na koži :)

Da li ste koristile ovaj piling? Kakvi su vaši utisci o njemu?
Trenutno su aktuelna specijalna praznična pakovanja, pa trk na Instagram da vidite kako izgledaju :)

Lep početak radne nedelje vam želim!
Do sledećeg posta,
Ana Petrović

3 коментара:

  1. Videla sam njihov instagram i sve vise zelim da probam piling. Apsolutno ga svi hvale. Ne preostaje mi nista drugo nego da trazim od Deda Mraza :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moje iskrene preporuke za njega i iskreno se nadam da će Deda Mraz ispuniti želje :)

      Избриши
  2. Obozavam pilinge za telo i mirisljave mazalice. Po tvojim redovima, mislim da bi mi se ovaj piling jako dopao. Odlicna recenzija ;)

    ОдговориИзбриши