четвртак, 03. децембар 2015.

November In-n-Out

Današnji post je rezervisan za novembarske potrošene proizvode, ali i za novotarije koje sam nabavila tokom prethodnog meseca. O tome da li sam nečim bila zadovoljna, ili ipak ne, čitajte u narednim redovima :)

OUT

Balea losion za telo predstavlja jedan od proizvoda iz dosta stare letnje kolekcije. Kako obožavam miris kokosa odlučila sam da jedan primerak držim u zalihama. Pored divnog mirisa sadrži i zlatne čestice koje daju divan sjaj, pogotovo kada ste preplanuli nakon mora. Volim ovaj losion i nadam se da će ga ponovo biti i u narednim kolekcijama. Natura Siberica šampon za kosu je proizvod koji sam kupila bez puno istraživanja po internetu. Bio je solidan, fino je čistio kosu, a lepo i miriše. Prvih nekoliko puta me je blago peckao skalp zbog čudnog efekta hlađenja koji ima, međutim taj osećaj je vrlo brzo prestao. Solidan šampon za oko 500 dinara, mada mislim da ga neću ponovo kupiti. Cosmel Body Milk je proizvod koji sam nabavila u Hrvatskoj. Odličan je za uklanjanje bubuljica sa grudi i leđa, a pomaže i kod uraslih dlaka. Biće detaljan post o ovom proizvodu, ali moje iskrene preporuke idu ovom mleku za telo sa AHA kiselinama i zelenim čajem! Aloe Ever Shield dezodorans je verovatno jedina stvar kojoj sam verna već godinama. Otkrila sam ga nakon iritacije pazuha koju sam imala i jedini je dezodorans koji mi nikada više nije izazvao ništa slično. Miriše prijatno, a komotno mogu reći da ga mogu koristiti i žene i muškarci. Dr. Hauschka Tonik za lice sam detaljno opisala u OVOM postu. Yves Rocher gel za tuširanje i losion za telo od vanile su putna pakovanja proizvoda. Obožavam miris vanile Yves Rocher proizvoda i rado ću kupiti i full size pakovanja. AVON baza za senku je proizvod koji je dosta dobro služio svrsi i kupila bih ga ponovo jer za odnos cene i kvaliteta zaista radi dobar posao. LUSH Atomic tabletice za zube su najveće otkriće za mene ove godine. Ove tabletice imaju u sebi klinčić i dovoljno je pola da se zubi lepo i efikasno očiste. Miris je nekima divan, a nekima jako čudan, no meni se sviđa. U planu mi je da probam sve ukuse koji postoje, a detaljna recenzija sledi uskoro. U ovoj malenoj providnoj kutijici nalazila se The Body Shop Hemp krema za ruke čiji miris neće oduševiti svakoga, ali će nega i hidratacija svakako ostaviti izuzetno jak utisak! Jedina mana, pored mirisa, jeste što se može kupiti samo u inostranstvu. Napokon potroših i EOS Strawberry Sorbet balzam za usne. Divna nega i još divniji miris. Moram priznati da sam zaljubljena u ove male loptice, a o tome govori i činjenica da trenutno koristim onu sa mirisom Vanilla Mint. Poslednje, ali ne i najmanje važno je tester pakovanje Caudalie Polyphenol C15 okoloočne kreme. Dobila sam gomilu Caudalie testera u Formasana apoteci u Zagrebu, a ova tubica od 1,5ml mi je trajala jako dugo. Iskreno je preporučujem, ali svakako uskoro planiram detaljnu recenziju ove kremice.

IN

Tokom novembra su i neke nove stvarčice zauzele mesto u mojoj kolekciji. Dugo sam tražila šampon koji će preduprediti opadanje kose i podstaći njen rast, te sam pročitala nebrojeno recenzija i utisaka o raznim proizvođačima i vrstama. Kako je PHYTO ponovo počeo da se prodaje kod nas i kako je najbolji utisak na mene ostavila recenzija baš ovog Phytocyane šampona, odlučila sam da mu dam priliku. Ono što nakon dva pranja mogu da zaključim jeste da daje divan sjaj kosi i da lepo čisti skalp, a detaljnije utiske ćete morati da sačekate makar mesec dana. Uz njega sam kao poklon dobila i ovu Phytocitrus masku za farbanu kosu od  50ml. Iako nemam farbanu kosu odlučila sam da je ipak probam jer sam pročitala da čini čuda i moram priznati da kosa zaista izgleda mekano i sjajno uz nju. Pao je i novi Dr. Hauschka tonik za lice uz koji se dobija balzam za usta. Da se primetiti da bez ovog tonika ne smem da ostanem. Bršljan anticelulit ulju sam htela da dam šansu, čisto da ga uporedim sa onim od Welede. Aktivni kiseonik je još jedna stvar bez koje ne mogu, tako da uvek imam jednu bočicu u rezervi. Za šta ga sve koristim imaćete prilike da čitate u nekom od narednih postova. Nuxe Reve de miel krema za ruke i balzam za usne nadaleko su hvaljeni, te sam i ja napokon odlučila da ih isprobam. Pohvale svakako nisu uzaludne, a miris je, pored nege, zaista prelep.

Piling Kafa + Cimet je domaća radinost devojke iz Novog Sada i sam nastup na Instagramu i Facebook-u me je oduševio, te sam se jako zainteresovala da ga probam! Samo ću vam reći da je odličan i da čuda čini, kako na licu tako i na telu. Detalji će biti u posebnom postu jer ga definitivno zaslužuje! Koozmetik kremu za stopala i pete još uvek testiram, ali već vidim da moja stopala pozitivno reaguju na nju. Još jedna stvar bez koje ne mogu - famozni Dr. Hauschka tonik special koji ste takođe mogli da vidite u OVOM postu. Essence I <3 Stage baza za senke je bila veliko iznenađenje za mene što se tiče odnosa cene i kvaliteta. Podržala je senke tokom jedne celodnevne i celonoćne svadbe, a to za mene predstavlja ogroman uspeh! Kako je ceo Instagram i Facebook bio zasut slikama novih Maybelline Color Tattoo kremastih senki, a kako ja nisam imala nijednu iz prethodne kolekcije, bilo je prosto neophodno da isprobam makar jednu od nijansi. Moja nijansa je Creme de Rose i divna je samostalno na očima za svakodnevnu varijantu, a sigurna sam da dosta dobro radi i kao baza. Essie lakovi su bili na velikom sniženju u DM-u na Trgu Nikole Pašića, a moja najveća radost je bila kada sam ulovila dugo željeni Sand Tropez. Pored njega su se kod mene našli i Parka Perfect, Take it Outside, Mind your Mittens, Warm and Toasty Turtleneck, kao i Shearling Darling.

To bi bilo to od noviteta i potrošenih proizvoda za novembar. Ukoliko vas zanima neka recenzija obavezno mi napišite u komentarima šta biste voleli da bude obrađeno.

Da li koristite neki od proizvoda koje sam potrošila ili kupila? Kakvi su vaši utisci o njima?

Do sledećeg posta, uživajte u predstojećem vikendu, tu je... iza ćoška :)

16 коментара:

  1. Jaooo čega sve lepog tu ima :)
    Testiram neki phyto šampon i regenerator i kosa mi je fino reagovala :)
    I maybelline senkice su pravi hit, uzeh sebi žućkastu :D i mene je sniženje essie lakova obradovalo:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga :) Obavezno javljaj kakav je tvoj Phyto, sve mi deluje jako dobro od njih :)
      Drago mi je da si se i ti ponovila essie-cima i tattoo-om :)

      Избриши
  2. Jaoj Essie lakovi, predivne boje koliko mogu da vidim odavde, nadam se da ce biti fotografijaa! :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Wow koliko toga :D Mnogo toga istog volimo, a ova Maybelline CT nijansa me sve vise ubedjuje da je moja :D hajde daj nam da vidimo sve te Essie lakove! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi da je ova CT svačija nijansa! Ja je svaki dan nosim od kada sam je uzela :)
      Upravo namazah Mind your Mittens, tako da se spremam da ih pokažem svetu :D

      Избриши
  4. Aloe Ever Shield dezodoransu sam i ja verna godinama, jedini koji uopšte ne iritira a radi posao odlično. Ljubav za Dr. Hauschka proizode i Nuxe. Caudalie Polyphenol C15 okoloočne kreme me jakooo mami, nadam se da ću je se uskoro dočepati. :D
    I naravno ljubav za Essie! Slažem se sa Natašom, daj da vidimo lakove! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da i tebi Aloe odgovara :)
      Haha ljubav za sve :D Stižu fotke lakova, polako ali sigurno, obećavam :)

      Избриши
  5. Lepi noviteti. I od mene stiže glas za prikazivanje lakova. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga :) Glasova je previše, tako da ću morati da podlegnem pritisku :D

      Избриши
  6. Koliko divote u samo jednom postu <3 <3 <3
    I ja obozavam Yves Rocher vanilu, imam jedan parfem koji predivno mirise i iznenadjujuce je postojan. Obozavam Nuxe Reve de miel balzam, Maybelline CT senke (znas vec), Eos, a ovaj K piling i mene nesto privlaci da probam ;)
    Imam taj Essie Mind your mittens, odlican je <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) <3
      Ja imam onaj mini parfemcic od kokosa i savršen je! Planiram i vanilu da uzmem, ali nikako da se nakanim :)
      K piling je zaista odličan, meni je sredio ljuspe po nosu od kopanja mitisera za jedan tretman i od tog trenutka ga obožavam i za lice i telo :)
      Upravo namazah Mittense :D Predivna je nijansa!

      Избриши
  7. Svašta lepo si kupovala i trošila :) Meni su trenutno najzanimljiviji Essie lakovi, i sama sam ih nakupovala. Što se tiče YR vanile, obavezno probaj toaletnu vodu, odlična je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na tome :)
      Prikupljam fotke za Essie post posto vidim da su svi navalili na njih :D
      Stavljam na spisak YR vanilu ;)

      Избриши
  8. Šta je Essiejaaaa :D Čekam recenziju tog domaćeg pilinga, deluje kao nešto šta bi moglo pre svega da dobro miriše :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gooomilica Essieja :D
      Recenzija bi mogla doci i kao sledeci post obzirom na to da ga vec skoro mesec dana testiram. Mirise savrseno, u to budi ubedjena :)

      Избриши