четвртак, 07. јануар 2016.

Akvabent > Aktivni Kiseonik

Drage moje, srećan vam Božić! Neka vam se sve želje ostvare i da vam cela godina bude ispunjena zdravljem, srećom i ljubavlju!

Današnji post posvećen je jednom od proizvoda koje sam počela da koristim tokom prethodne godine. U pitanju je Aktivni kiseonik domaće firme Akvabent. Nakon što me je moja draga M.M. molila da joj u Hrvatsku prošvercujem cca 100 litara ove magične tečnosti, odlučila sam da i ja vidim čemu tolika pomama za aktivnim kiseonikom. 
Nije mi trebalo dugo da shvatim - može se koristiti za sve i svašta! U mom slučaju mu je glavna primena bila u svakodnevnoj nezi lica. Kako ujutru koristim Dr. Hauschka tonik pre nanošenja kreme za lice, Aktivni kiseonik sam pretežno koristila uveče, nakon skidanja šminke. Posle detaljnog čišćenja lica imam običaj da naprskam AK na lice, utapkam u kožu, te naprskam lice ponovo i ostavim da se prirodno upije i osuši. Koža blago zateže nakon što se kapljice upiju, te je na mojoj suvoj koži to malo neprijatan osećaj, ali ga se brzo rešim nanošenjem seruma koji koristim za noćnu negu. Dok mi je koža bila masnija, osećaj zategnutosti nije bio toliko izražen. Utisak koji imam nakon upijanja je čista i sveža koža
Pored svakodnevne nege obilno ga prskam na ciljano mesto nakon uklanjanja bubuljica i mitisera i primetila sam da ranice brže i lakše zarastaju.
Još jedna primena je natapanje gaze Aktivnim kiseonikom koja se na koži ostavlja oko 15-20 minuta. Ovu tehniku još uvek nisam probala, ali svakako planiram, te ću utiske dodati naknadno.

Pored redovne nege lica Aktivni kiseonik sam koristila i za negu leđa i primetila sam da mi dosta pomaže u borbi protiv bubuljica i na tom delu tela. Može se koristiti i za dezinfekciju obuće i stopala, te ruku kada sapun i voda nisu u blizini.
Vrlo je efikasan i nakon depilacije, te brzo smiruje crvenilo na koži i sprečava upalne procese koji se često mogu javiti nakon depilacije voskom ili epilatorom.
Meni je najveće oduševljenje bilo korišćenje tokom prehlade i blage upale grla, nekoliko puta - nažalost. Tečnost se može naprskati direktno u usta i grlo, ili se može sipati u čašu a zatim mućkati po ustima i bolnim delovima u predelu grla. Kojom god da se tehnikom koristite nije preporučljivo gutanje Aktivnog kiseonika. Grlobolja je nakon ovakve primene nekoliko puta dnevno prošla brže nego obično. Još jedna bitna napomena je da nakon ovakve primene ne bi trebalo jesti ni piti oko 20 minuta.
Jedna stvar koja mi se jako sviđa, pored široke primene kiseonika, jeste ta što je poklopac zalepljen zaštitnom trakicom pa se automatski isključuje mogućnost kupovine proizvoda koji je neko već koristio.
200 grama proizvoda se može kupiti po ceni od oko 440 dinara (Srbotrade apoteka) i meni uz dosta obilno i često prskanje traje oko mesec dana.
Deo je moje svakodnevne rutine i uvek imam jednu bočicu u rezervi.

Da li ste do sada koristile Aktivni kiseonik? Ako jeste - na koji način i da li vam se dopada njegova delotvornost?

Do sledećeg posta, uživajte u praznicima :)

6 коментара:

  1. Koristim ga vec duzi vremenski period i samo imam reci hvale za njega, prosto ga obozavam :**

    ОдговориИзбриши
  2. Jao nisam ga duže koristila a non stop čitam o njemu sve najbolje. Koristila sam neki aktivni kiseonik kada sam bila u Domu Omladine posle zombi šetnje pa smo skidali šminku, neka devojka ga je ponela i ja sam se oduševila kad sam ga probala. Samo eto, nikako da odem da ga kupim više.

    Srećan i tebi Božić, sve najlepše :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno ga nabavi jer je zaista odličan i kao preventivna nega i kao nega nakon zabavljanja sa bubuljicama ili povreda :)

      Избриши
  3. Koristim g godinama, naročito kod dezinfekcije rana, ne ostaju ožiljci i brže zsrastu. Ovog proizvođača nisam viđala ali predpostavljam da je to sve osto. ��

    ОдговориИзбриши