петак, 01. јануар 2016.

December In n Out

Pre svega, drage moje, srećna vam Nova godina! Da bude najbolja do sada i da budete zdrave, srećne, voljene i nasmejane :) Nadam se da ste se lepo provele i veselo dočekale 2016. godinu :)
 Da ne dužim i ne davim, vreme je da pređemo na stvar! Godinu započinjem osvrtom na decembar i njegove novitete i potrošene proizvode. 

OUT
Dove gel za tuširanje sa Shea buterom koji ne prestaje da me oduševljava svojim mirisom koji ostaje na koži dosta dugo nakon tuširanja. Nije ga potrebno puno, lepo peni, divno miriše = moja preporuka. Aussie Miracle Moist Conditioner nabavljen u susednoj Hrvatskoj, miriše na žvake, traje jaaaaako jako dugo, nije ga potrebno puno, kosu čini mekanom i lakom za rasčešljavanje. Moj favorit su ovaj balzam i 3 Minute maska iz istoimene kolekcije. Aktivni kiseonik je moj svakodnevni saborac i pomaže mom licu da se uhvati u koštac sa svakojakim napastima. Yves Rocher Jardins du Monde gel za tuširanje sa mirisom kafe iz Brazila je moj omiljeni gel za tuširanje. Kupujem ga iznova i uvek imam jedan u rezervi. Ne ostaje dugo na koži, ali užitak za vreme  tuširanja je neprocenjiv. Razbuđuje, osvežava i usrećuje.
Weleda anticelulit ulje od breze će vrlo uskoro biti na blogu u vidu detaljne recenzije. Vrlo sam zadovoljna njime, ali moram da napomenem da ukoliko želite da ulja i anticelulit kreme rade neki posao, isto tako morate i vi. Dakle, bez redovnih treninga, usklađene i zdrave ishrane i mnoooogo vode nikakva magična krema vam neće pomoći kao kombinacija svih ovih stvari. Organix Coconut weightless hydrating oil mist je nešto najsavršenije što je moja kosa iskusila tokom prošle godine. Ulje kosu čini jako mekanom i sjajnom, lagano je i miriše fenomenalno! Neko vreme ga nije bilo u Hrvatskoj u Kozmu, ali sam čula da se sada može naći u Muller-u. Ukoliko imate priliku da probate i ostale Organix proizvode, posebno balzame, moje tople preporuke idu ovom brendu. Weleda pasta za zube je nešto za šta će vam trebati vreme da se naviknete, ali kada se to desi, biće vam nezamislivo da se vratite na obične paste za zube. Trenutno sam u fazi isprobavanja različitih prirodnih pasti za zube te je samo iz tog razloga nisam ponovo kupila. Lepo čisti, osećaj nakon korišćenja je svež, nije jaka, nije slana, ne peni uopšte (na to sam se najteže navikla), malo je potrebno i traje dosta dugo. Vichy Normaderm gel za umivanje u tester varijanti mi je bio dosta dobar kada mi je koža bila masnija, međutim pošto je trenutno u suvoj fazi nismo bili najsrećniji zajedno (It's not you, it's me). Essence Lash Princess je jako dobra svakodnevna maskara koja je uz to i povoljna. Ne iritira, nije mi izazvala nikakve loše reakcije, ne kruni se i lepo raščešljava trepavice. Dr. Hauschka tonik specijal moj verni sapatnik protiv bubuljica.
Lush Oatfix sveža maska za lice je moja omiljena maska za lice iz Lush kolekcije. Hidrira kožu, miriše na vanilu i banane (dođe vam da je pojedete) lepo čisti i ostavlja svež i gladak osećaj na koži nakon nanošenja. Rok joj je jako kratak, oko mesec dana, ali pošto se mora držati u frižideru ne gubi svojstva i ne menja strukturu i učinak čak i nakon dužeg perioda nakon isteka roka. Amika Leave in Cream je još jedan od proizvoda za kosu koji me je oduševio. Mirisom, negom, izgledom kose nakon korišćenja. Planiram kupovinu full size pakovanja kada potrošim sve trenutne mazalice za kosu. Ne ispira se i pomaže pri raščešljavanju. Caudalie Polyphenol C okoloočna krema je tester pakovanje koje sam dobila u Formasana apoteci u Zagrebu (vrlo su velikodušni sa testerima i svaka čast na tome!). Kremica je odlična i lepo hidrira kožu, a puder i korektor izuzetno lepo legnu preko nje. Kupujem full size pakovanje nakon što istrošim gomilicu testera koje sam dobila.

IN
Phyto Phytocyane šampon protiv opadanja kose je i ovog meseca na spisku noviteta, a tako je jer je apoteka Srbotrade imala dodatni popust i promociju na kojoj sam dobila Huile Soyeuse od 30 ml koje se nalazi pored šampona. Šampon koristim već mesec dana i jako sam zadovoljna. Kosa mi je nikad sjajnija i mekša, manje opada, ali za prave rezultate i utiske je potrebno makar još mesec-dva. Za sada sam vrlo srećna sa njim, a iako je cena malo jača isplativ je jer ga jako malo treba, te za ovih mesec dana nisam potrošila ni polovinu bočice uz dosta čestu upotrebu na dugačkoj kosi. Grow Gorgeous End Split Ends serum sam uzela preko HQ Hair sajta kada je bio na jako velikom sniženju za Black Friday, te sam ga platila cca 14$. Link je OVDE , a detaljna recenzija sledi. Miris fenomenalan, kosa mekana i nežna, krajevi zdraviji. Vredi svaki dinar, deluje nepotrošivo, a uz to je i bočica prilično velika - 120 ml. Dr. Hauschka Revitalising Hair & Scalp Tonic sa ekstraktom biljke neem sam odlučila da probam nakon recenzija Uncle Abadash i Beauty Axiom, te se možete bliže informisati o njemu na linkovima. Moji utisci su za sada pozitivni, ali kao i sa Phyto šamponom, za ovakve proizvode je potrebno vreme i strpljenje. Dr. Hauschka Soothing Cleansing Milk sam dobila kao poklon na promociji, i još uvek ga nisam isprobala, pa ne mogu da iznesem svoje mišljenje o njemu.
Akvabent aktivni kiseonik je ponovo na mojoj new in listi. Brzo ga trošim pa uvek volim da imam jedan u rezervi. Recenzija će se naći na blogu uskoro. Aura Matte tečni ruž u nijansi Time for Selfie je bio moj favorit od trenutka kada sam ga dobila. Postojan, lepo pokriva usne, ne isušuje previše. Aura Bronzer Contour Brush još uvek neisprobana, ali deluje obećavajuće. BioNike Hydra 5 Booster serum koristim uveče jer je dosta blag, iako sam preferirala da na lice ne stavljam ništa osim Dr. Hauschka tonika. Ovo je najbolje i najblaže rešenje kojem trenutno pribegavam jer mi je koža dosta suva. Dr. Hauschka Soothing Cleansing Milk i Clarifying toner. Weleda Wildrose okoloočna krema je još jedan od testera koji sam dobila od apoteke Srbotrade, još uvek je nisam isprobala tako da ne mogu da komentarišem. Aloe Ever Shield dezodorans je moj omiljeni i najbolji dezodorans bez aluminijuma. Koristim ga već godinama i ne planiram da ga menjam. Yves Rocher Jardins du Monde Almond from California je još jedan poklončić koji me je obradovao za rođendan. Još uvek ga nisam probala ali miriše divno, kao i svi YR proizvodi za negu tela.
Dr. Hauschka Mint pasta za zube čeka svoju prvu upotrebu, a utisci o prirodnim pastama i higijeni zuba sledi u jednom od budućih postova. Ziaja noćna krema sa kozijim mlekom se preporučuje za suvu i borama sklonu kožu. Ja sam je uzela za negu vrata i moram priznati da sam jako zadovoljna. Ne izaziva bubuljice a jako lepo hrani kožu. Sebamed testeri i još jedna pohvala za fenomenalnu uslugu apoteke Srbotrade, pogotovo pri naručivanju kozmetike putem interneta! To se zove građenje dobrog odnosa sa mušterijama.

Huh, ovaj post se malo odužio, ali nakon pauze od dve nedelje bio je red da se raspišem! :)

Da li ste probale nešto od gore navedenih proizvoda? Ako jeste - šta i kakvi su vaši utisci? O čemu biste volele da pišem detaljnije?

Do sledećeg kuckanja, uživajte u praznicima i budite mi srećne i nasmejane :)

5 коментара:

  1. I tebi srecna Nova godina <3 Aurine mat tecne ruzeve zeim u svim bojama, odlicni su :D <3

    ОдговориИзбриши
  2. Aurin Time For Selfie je čisto savršenstvo :) Obična, aopet neoibična nijansa... volim ga :) YR tuširalicu sa mirisom kafe imam, ali je bočica nešto tamnija... i miriše rajski :)
    Za Aussie sam se dvoumila u Budimpešti uzeti ili ne, i ne znam zašto, ali sam odustala na kraju... sledeći put ga uzimam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, stvarno je fenomenalna Aura :)
      YR je menjao izgled bocice, mislim da je starija varijanta bila tamnija :)
      Od Aussie ti ja preporucujem te dodatke za kosu vise nego same sampone :)

      Избриши
  3. Ove godine sam otkrila Yves Rocher kreme za tusiranje i odusevljena sam kvalitetom, negom, efektom. Trenutno trosim trece ili cetvrto po redu pakovanje kreme za tusiranje makadamija iz Guatemale a kafa ceka svoj red :). Izgleda da imamo slican ukus sto se mirisljavih kupki tice, u kupatilu mi se nalazi i Dove krema sa karite buterom i vanilom :) Bravo za Srbotrade, nedavno sam svratila na njihov sajt i preracunala se koliko me lokalne drogerije / apoteke deru a nemaju tester Eucerinove kreme vec mi predlazu da kupim jer su iskustva pozitivna :D

    ОдговориИзбриши