понедељак, 11. јануар 2016.

LOKO kozmetika: MA tonik i OKOloočna krema protiv bora

Verovatno vam je više preko glave postova proizvoda koji se ne mogu naći kod nas, a koje ja na sva usta hvalim i obožavam. Moj najveći problem je taj što volim da kupujem kozmetiku koje nema kod nas, a ono što ne valja u tome je to da mi se ista obično jako svidi.
Isti slučaj se desio i sa ova dva proizvoda. 
Ponovo mi je kozmetiku preporučila moja draga M.M., a kako sam tada bila u rodnom gradu LOKO kozmetike, bio je red da je isprobam. Naručila sam nekoliko sapuna, tonik, okoloočnu kremu i serum za lice (i uz sve to dobila još nekoliko sapuna na poklon - divan znak pažnje! Mirišu zaista fantastično, a izgled im je takođe jako lep). Serum za lice nećete videti na blogu jer meni nije odgovarao, a ne bih da kudim nešto samo jer mojoj koži nije leglo kako treba. Mojoj mami savršeno odgovara, a i Misha ga je uvrstila u svoje favorite 2015., te ne želim da nekome stvaram pogrešnu sliku o proizvodu koji ima odlične sastojke, ali meni ne odgovara.
Danas vam predstavljam još dva proizvoda koja su deo moje nege lica - jedan svakodnevne, jedan povremene.

 MA tonik za sve tipove kože
Razlog poručivanja ovog proizvoda je jednostavan - želela sam da isprobam sve što sam mogla u tom trenutku! Sastojci su zvučali jako lepo, a uz to su me kupili i pozitivni komentari, kao i činjenica da pomaže kod upalnih procesa, te kod ekcema, akni, suve kože. Dovoljno da me zainteresuje i navede na testiranje. Cena od 40 kuna (cca 5,5 evra) za 100 ml proizvoda koji može trajati 6 meseci uz čuvanje u frižideru je takođe bila prihvatljiva, obzirom na to da Dr. Hauschka tonik, koji obožavam, košta skoro 4 puta više za istu količinu. Dakle, win win situacija!

Miris je svež i prirodan, ne znam sa čime bih ga uporedila, ali sumnjam da bi ga iko smatrao iritantnim. Osećaj nakon prskanja ovog tonika je osvežavajući, pogotovo jer ga ja na lice nanosim direktno iz frižidera, te hladne kapljice dodatno osveže lice. Tri do četiri pritiska pumpice su dovoljna za celo lice. Nakon prskanja kapljice pustim da se upiju u kožu, bez dodatnog utapkavanja rukama. Raspršivač je jako dobar, te tonik raspršuje u divni mirisni oblačić. 
Ono što me je jako iznenadilo jeste to da nakon nanošenja ovog tonika imam osećaj hidrirane kože. Hidrirane u toj meri da ga često nanesem uveče i nemam potrebu za serumom nakon tonika
Ekcem mi se, sva sreća, ove godine nije javljao na licu te ne mogu da tvrdim kakav je u toj situaciji, ali sam zato primetila da blagotvorno deluje na bubuljice i sitne nepravilnosti. Nisu se javile nikakve iritacije, dodatne bubuljice, akne i slično.
Moje preporuke idu ovom toniku obzirom na to da je osećaj na koži zaista odličan, cena je prihvatljiva, a u pitanju je prirodan proizvod.

OKO okoloočna krema protiv bora
Kremicu sam uzela po preporuci i moram priznati da se uopste nisam pokajala. Ne bih je preporučila za dnevnu negu jer je dosta masna i ne upija se brzo, te je ja koristim kao deo noćne nege i pokazala se kao jako dobra.
Krema je guste i masne strukture (možda mi je najlakše uporediti je sa Hemel kremama) i jako malo je potrebno kako bi se pokrilo područje ispod oka i kapak. Do jutra krema potpuno upije i ostavlja mekane i hidrirane podočnjake, spremne za blažu dnevnu negu i nanošenje šminke.
Biću iskrena i priznaću da nisam primetila neku specijalnu promenu što se tiče smanjenja bora oko očiju. Koža je hidrirana i nahranjena i to joj sigurno pomaže u tome da se one ne stvaraju prebrzo i prevremeno, ali brisanje postojećih nisam uočila. Očekivanja mi i nisu bila previsoka što se toga tiče, ali i više nego dovoljan posao čini nega koju ova kremica pruža i time sam i više nego zadovoljna.
Cena pakovanja od 25 grama (koje je nemoguće potrošiti za 8 meseci ukoliko ga koristi samo jedna osoba) je 30 kuna (cca 4 evra) što je i više nego prihvatljivo za ovakvu kremicu.
Nije mi izazvala nikakve iritacije niti alergije, oticanje kapaka, ekcem, kontaktni dermatitis i ostale propratne efekte kojima ja reagujem kada mi nešto ne odgovara.
Sastav: Shea puter, kokosovo ulje, beli vosak, avokado, badem, ulje ploda divlje ruže, vitamin E, eterično ulje semena šargarepe. 

Moj ukupan utisak o ovoj kozmetici je pozitivan. Probala bih još neke proizvode kada sledećeg puta budem bila u mogućnosti, a ove dve stvarčice od srca preporučujem ukoliko ste u mogućnosti da ih nabavite za vreme boravka u Hrvatskoj, ili još bolje - Makarskoj :)

Da li ste koristile LOKO kozmetiku i ukoliko jeste - koje proizvode?
Da li volite da koristite prirodne proizvode za negu?

Do sledećeg čitanja, uživajte u toplijim danima!

2 коментара:

  1. I wonder if we have this brand in USA, anyhow..Would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN and Instagram, please let me know so I can follow you back. Thank you.

    www.love-joice.com

    ОдговориИзбриши