понедељак, 04. јануар 2016.

Lush Angels on bare skin, Dark Angels i Coalface - čistači za lice

Danas nastavljam sa proizvodima koje koristim kao svakodnevnu negu lica, te je tema posta umivanje LUSH čistačima. Sredinom 2014. godine počela sam da imam velikih problema sa licem. Kada kažem velikih ne mislim na bolne akne, ekstremno crvenilo, niti bilo šta slično. Ali za nekoga ko nikada nije imao problema sa bubuljicama i mitiserima, ovo stanje je bilo dosta neobično. Bilo je tu mnogo više od tek po neke bubuljice. Čelo je bilo izuzetno problematično, a nisu zaostajali ni brada, a ni obrazi.
U tom trenutku sam odlučila da promenim neke stvari u svojoj rutini, te vidim da li će prirodna kozmetika pomoći. Lush sam nabavljala kako sam znala i umela, uglavnom iz Hrvatske, preko drugarice koja je putovala u Škotsku, itd. 
Odluka je pala na ova tri čistača. Dva crnkovića - Dark Angels piling i Coalface sapun, te jednog pravog anđela za kožu - Angels on bare skin.
Da li sam im ostala verna i šta mislim o njima, pročitajte u nastavku :)

Angels on bare skin
.... je moj jutarnji čistač. Miriše predivno, na lavandu, umiruje kako kožu lica, tako i duh. U sebi sadrži komadiće cveta lavande, a o tome šta proizvođač kaže o njemu i koji su učinci ostalih biljčica u njemu - pročitajte ispod slike.
Dakle, anđeo je deo moje jutarnje rutine jer nakon umivanja na koži ostavlja blago masnjikav osećaj. Ništa drastično niti dramatično, ali osećaj je tu. Meni ovaj osećaj prija jer nakon umivanja ovim čistačem imam utisak da je potrebno mnogo manje kreme kako bi se koža efikasno hidrirala. Čistač je vrlo blag, malo podseća na piling, ali nije grub ni približno nekima koje sam koristila.
Ne mogu reći da je on sam po sebi dramatično zaslužan za to što je moje lice sada daleko čistije i smirenije nego ranije, ali mogu reći da mi od početka korišćenja nijedno jutro nije prošlo bez ovog čistača.
Način korišćenja je sledeći: malu količinu proizvoda uzeti u ruku, natopiti vodom, protrljati među dlanovima te naneti ravnomerno na vlažno lice. Ja imam običaj da smočim kuglicu, te da je direktno nanosim na lice, efekat je u oba slučaja potpuno isti.
 Angels on bare skin se dobija u pakovanju od 100 grama po ceni od oko 10 evra (cena je opravdana obzirom na to da 100 gr zaista traje čitavu večnost). Držite ga na suvom i ne preterano toplom mestu i ostaće ispravan čak i ako mu istekne rok.
Najprodavaniji s razlogom. Naš najpopularniji proizvod za čišćenje lica paše normalnoj domješovitoj  koži koja nikako da se odluči je li suha ili masna. Lavanda pomaže u postizanju balansa, dok ruža omekšava kožu i suzbija crvenilo. Mljeveni bademi i cvjetovi lavande napravit će nježni piling koji će odstraniti izumrle stanice i otkriti anđeoski ten. Angels radimo od najdivnijih, u potpunosti prirodnih sastojaka koji se za njegu kože koriste, s obzirom da ga radimo po srednjovjekovnom receptu, praktički oduvijek! Ne sadrži odvratne umjetne stvari i konzervanse, a svejedno traje čak tri mjeseca! Ako ste oduvijek htjeli isprobati neki naš proizvod za čišćenje lica, Angels On Bare Skin je najbolji izbor za uspješan početak. (izvor: www.lush.hr)

Dark Angels
... je toliko taman da postoje velike šanse da vam lice ostane crno nakon umivanja. Ovo i nije toliki problem kada uzmem u obzir njegovu delotvornost. Višak crnila uklonim čuvenim Ebelin roze scrubberom, pa muke više nema. 
Ovaj čistač je u formi pilinga i dosta je jak. Miris mu je dosta čudan, nekako mentolast, rekla bih. Osvežavajuć, u svakom slučaju, i prijatan. Ne bih preporučila svakodnevno korišćenje jer je grublji od Angels on bare skin, ali nekoliko puta nedeljno je sasvim dovoljno da se oseti učinak ovog čistača. Dark angels uklanja sve ljuspice koje imate na koži, vrši jako dobar piling i kožu ostavlja mekom i glatkom. Kao i nakon AoBS, i posle Dark Angels imam blago masnjikav osećaj na koži. 
Kako je ovaj čistač dosta jači od prethodnog, mislim da je njegova najveća zasluga za brzo i efikasno pročišćavanje moje kože.
Ono što je karakteristično za Dark Anegls je i to što se može koristiti kao piling za telo. Ja ga koristim za leđa u grudni koš i moram priznati da i na tom području radi odličan posao i da uklanja mitisere i ubrzava proces smanjenja bubuljica. Ukoliko ostane crnila po koži, uklonite ga pufnom za tuširanje ili sunđerom.
Načini korišćenja su razni. Dakle, osim lica i telo ga jako voli, a pored običnog čistača i pilinga može da se koristi i kao petominutna maska. Na vlažnu kožu naneti prethodno smočeni komadić pilinga i ostaviti da deluje 5 minuta, pa isprati. Druga opcija je samo uraditi piling i odmah isprati lice toplom vodom. 
Cena je oko 10 evra za 100 grama proizvoda koji dolazi u prepoznatljivoj crnoj recikliranoj kutijici. Nije ga potrebno držati u frižideru, ali logika nalaže suvo, mračno i ne previše toplo mesto.
Mali garavi u borbi protiv prljavštine. Prvo smo mu nadjenuli ime inspirirani izvjesnom skupinom anđela na kotačima. Mislili smo da će im biti drago, ali smo se grdno prevarili pa smo mu smislili novo ime. Mlađi brat našeg Angels On Bare Skina nešto je snažniji od starijeg. Namijenjen je mlađahnoj, masnijoj koži s proširenim porama, a sve to - jer ste vi to tražili! Osnovni mu je sastojak prirodni, antibakterijski čistač Rhasoul blato koje nabavljamo iz Maroka, točnije iz rudnika u gorju Atlas. Dodali smo i ugljen u prahu jer apsorbira nečistoće i odstranjuje mrtve stanice, avokadovo ulje i glicerin za hidrataciju, ublažujuća esencijalna ulja ruže i sandalovine da još dodatno smire situaciju. (izvor: www.lush.hr)

Coalface
... je moj svakodnevni večernji saborac. Njega koristim nakon što temeljno skinem svu šminku sa lica. On je poslednji korak u mojoj rutini čišćenja, tik pre prskanja lica aktivnim kiseonikom. Ovaj čistač je u formi sapuna, peni izuzetno blago (što jednu mene. koja je navikla da sve što čisti mora ludački i da peni, užasno nervira, ali... navikavam se) , ali čisti efikasno. Nakon njega ne ostaje masan trag na licu, niti se crnilo zadržava na koži kao kod Dark Angels, ali ostavlja dosta suvu kožu, što može biti problem onima sa suvom kožom. Meni je to u poslednje vreme počelo da smeta jer mi se koža iz normalne/kombinovane prebacila u suvu, spletom različitih okolnosti. No, taj osećaj vam neće smetati, niti dugo trajati, ukoliko nakon ovog čistača, kao ja, nanosite serum ili kremu ili bilo koju negu koja hidrira lice. 
Ja ga nanosim na nekoliko različitih načina. Prvi je direktno nanošenje na kožu i njega primenjujem kada želim blagi piling, a ne želim da postanem Dark Angel. U sapunu se osete blagi i grublji komadići koji odrade zadovoljavajući piling. Drugi način je nanošenje sapuna na Ebelin roze scrubber i zatim čišćenje lica kombinacijom sapuna i Ebelin-a. I treći način je pravljenje ''pene'' među dlanovima i nanošenje na lice. Ovaj metod je najblaži jer se čestice ne osete toliko, te je čišćenje vrlo blago, ali i dalje efikasno i potpuno.
Cena mu je oko 8-9 evra za 100 grama. Ja uvek uzimam što je više moguće jer ne znam kada ću se sledećeg puta dokopati Lush kozmetike, ali garantujem da 100 grama traje barem 100 godina. Moj savet je da seckate komadiće sapuna i tako ga koristite jer će vam biti nezgodno da veliki komad sapuna nanosite na lice.
Ne podnosi mitesere. Ako se pitate kako komad sladića boje ugljena može očistiti vašu kožu, pripremite se za snagu crne hrge. Ružino drvo i sandalovina umirit će vašu kožu, dok će komadići ugljena magijom apsorbirati ulja i napraviti nježan piling lica. Mo je osmislila Coalface vidjevši Annie Hall u filmu Woody Allena kako lice pere „crnim sapunom“. Sumnjivci (poput Woodyja) bit će zadivljeni kada ustanove kako im ta crna hrga predivno čisti i tonira kožu.  (izvor: www.lush.hr)

Da li ste koristile neki od ovih čistača i ako jeste, koji je vaš favorit?
Koje Lush proizvode preporučujete i volite?

Do sledećeg čitanja, utoplite se i uživajte u prazničnoj idili :)

6 коментара:

  1. Angels on bare skin mi zvuči savršeno... Gde uopšte ima Lush-a, osim u Hr? da cimam nekog da mi donosi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jeste savršen, bez svake sumnje :)
      Mislim da ga ima apsolutno svugde, osim kod nas :D
      USA, UK, svuda u Evropi... Mislim da ga čak i BiH i Makedonija imaju :)

      Избриши
  2. Probala sam ih sve i meni je najviše odogovarao AOBS, mada mi je i Dark Angels bio super. :D Jedino Coal face mi je onako, meh. Ali sapunčići i ja nismo nešto best buddies, a i koža mi je suvnjikava. Suština je - AOBS je ljubav!

    ОдговориИзбриши
  3. Ne mogu da prebolim sto nam je Lush opet otisao :((
    Nisam stigla da isprobam ove cistace, a jako sam zelela :(
    Obozavam Lemony Flutter za negu zanoktica i Honey Trap lip balm. Omiljeni Lush proizvodi kojima nema zamene <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe! Taman kako sam se navukla na njih, oni su odlučili da se povuku :(
      Lemony Flutter ima dugačak rok trajanja pa je jedan uvek u rezervi. Miris, nega zanoktica i stopala = čisto savršenstvo!
      Na taj Honey Trap ću obratiti pažnju sledeći put :)

      Избриши