среда, 30. март 2016.

LUSH Popcorn lip scrub

Kao što sam u ranijim postovima pisala, jako volim da se snabdevam stvarima iz inostranstva kojih nema kod nas. Pogađate, ni ovaj piling se ne može naći u Srbiji, te ovim putem šaljem molbu LUSH-u da nam se vrati jer ga beskrajno volimo i želimo u svojoj svakodnevnici! Unapred hvala na razumevanju.
Pakovanje od 25 grama je stakleno sa plastičnim poklopcem, dobro se zatvara, te je sadržaj staklenke potpuno zaštićen. 
Sam pilng nije grub, već je jako prijatan i nežan na usnama, a opet izuzetno delotvoran. Uz odgovarajuću negu koja hrani usne, piling vam neće biti potreban više od jednom do dva puta nedeljno. Pakovanje je dosta veliko, a količina koja je potrebna je mala, tako da će vam ovaj piling trajati dosta dugo.
Ono što je kod ovog pilinga najzabavnije je - ukus! Sladak, slan i ukusan je ono što ga u potpunosti opisuje. I miris i ukus su jako prijatni, a meni pomalo nedefinisani. Pre bih rekla da miriše na nekakve žvake nego na kokice, ali to sam samo ja...

Sastav:
Način upotrebe je vrlo jednostavan: nanesite malu količinu na usne, nežno ih masirajte, te ostatak poližite ili isperite vodom. Kako je baza šećer, većina će se istopiti, te će na usnama ostati samo blago masnjikav sloj, slatko-slankast. Ja preferiram ovu drugu varijantu, ali ipak uvek trunku pilinga i licnem.
Nakon pilinga uvek na usne namažem neki hranljivi balzam.
Svoj primerak sam nabavila u susednoj Hrvatskoj, ali sam sigurna da se može naći i u ostalim zemljama u okruženju koje imaju LUSH prodavnice. Tačne cene se ne sećam, ali mislim da je bio oko 5 evra. 

U budućnosti planiram da isprobam neki od njihovih čuvenih balzamčića, te ukoliko neko ima predlog za neki kojim je posebno oduševljen, tu sam da prihvatim savet :)
Moram priznati da je LUSH počeo da zauzima pozamašan deo u mojoj kolekciji kozmetike i da se nekim proizvodima rado vraćam, a druge sa velikim uzbuđenjem isprobavam.

Da li ste probale POPCORN piling za usne i ako jeste, kakvi su vaši utisci?

Do sledećeg kuckanja, lep pozdrav :)

6 коментара:

  1. Nisam probala ali ga mnoge devojke hvale i bas binh volela da isprobam njihove poizvode :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moje iskrene preporuke idu svim Lush proizvodima koje sam probala!

      Избриши
  2. Nikada nisam probala ništa od Lush-a, ali mi ovaj proizvod, pored onog Bubblegum mirisa/ukusa deluju baš zanimljivo. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je kao stvoreno za mene :D Obozavam kokice, mislim da postoji mala opasnost da bih ja ovo pojela ako je zaista verodostojno uradjen 😂😂

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije bas toliko kokicasto, tako da verujem da bi bila umerena :)

      Избриши