понедељак, 04. април 2016.

Martovski favoriti

Favoriti meseca marta su danas na meniju. Svakojake zabavne stvari su se tu našle, a trudila sam se da odaberem one koje sam najviše koristila i koje su me istinski oduševile tokom prošlog meseca.
Jedan od nekozmetičkih favorita bio je i ONAENA (klik) kalendar koji možete preuzeti na linku :)
 Pa, da počnemo od kose. Phyto mi je u poslednje vreme postao jedan od omiljenih brendova za negu kose, a svoje isprobavanje počela šamponom protiv opadanja kose (uskoro sledi recenzija). Kupujući šampon nekoliko puta tokom promocije, na poklon sam dobila dve stvari, a danas vam predstavljam jednu od njih - Phytocitrus masku za kosu koja inače dolazi u velikoj kutiji, ali kako je ovo bio poklon, dolazi u tubi od 50ml. Namenjena je farbanoj kosi, što moja nije, ali sam ipak poželela da je isprobam. Miris je citrusan, logično, a nega je odlična. Kosa se nakon maske lepo i lagano rasčešljava, nema elektriciteta, mekana je i izgleda zdravo i sjajno. Svakako mi je u planu neka od maski prilagođena mojoj kosi, ali je ova maska bila odlična za probu pre kupovine većeg pakovanja. 
Balea šampon za obnavljanje kose me je zainteresovao svojim predivnim mirisom vanile za kojim sam u poslednje vreme potpuno luda. Cena šampona je oko 150 dinara i za ove pare divno čisti kosu, čini je mekanom i mirišljavom. Prilično dobro peni, ali ga je za moju dugačku kosu  potrebno dosta. Lako se ispira i nije mi izazvao nikakve iritacije skalpa, kao ni perut, isušivanje kose itd.
 Balea kupka za stopala mi je bila otkriće marta, a automatski je postala i favorit! Čim sam videla simpatičnu bočicu, dvofaznog sadržaja na polici, poletela je u korpu. Cena joj je, ako se dobro sećam, oko 300 dinara. Miris je božanstven, a ono što čini stopalima je da ih znatno omekša i omogućava lako skidanje mrtvih i grubih delova kože.
The Body Shop krema za ruke od konoplje je namenjena jako suvoj koži, sa kojom se ja trenutno borim. Izuzetno mi je pomogla i obožavam je od trenutka kada sam je kupila. Miris nije nešto čime ova krema može da se pohvali, ali meni ne smeta i već sam se navikla na njega, tako da je bez problema mažem i tokom dana. Cene, nažalost, ne mogu da se setim.
 Caudalie pena za umivanje je deo seta koji sam kupila još letos u Zagrebu, ali je tek sada došla na red za korišćenje. Većinom je koristim kada nemam vremena ili kada sam preumorna za detaljno skidanje šminke sa 3 različita preparata, te dve pumpice nanesem na omiljenu Ebelin roze čistilicu i detaljno prelazim preko lica. Šminku skida prilično detaljno i bez problema, ne izaziva bubuljice, alergije, ekcem, a miriše fenomenalno! Mene, iz nekog razloga, miris podseća na lubenicu, iako je sastav grožđe i žalfija. Cenu kod nas ne znam ali znam da ove pene ima u Lilly drogerijama.
Dr Hauschka tester noćnog seruma sam dobila uz kupovinu kreme. Kako mi sam tonik nije dovoljan za noćnu negu, radovala sam se probanju seruma pre same kupovine. Gelaste je strukture, brzo se upija, nema neki poseban miris, a znatno olakšava osećaj zategnute kože nakon čišćenja i toniziranja. Na wish listi je svakako, a u nekom trenutku će se naći i u svakodnevnoj nezi. Tester od 2,5ml je prilično izdašan, a samog gela je potrebno vrlo malo.
Ne toliko spektakularna stvar, ali za nas, ekcemu sklone, vrlo korisna i praktična. Dermalex za kontaktni dermatitis/ekcem je krema koja meni rešava problem ekcema na licu i rukama već godinama. Ono što je bitno jeste da ne sadrži štetne kortizone i samim tim se može koristiti svakodnevno tokom dužeg vremenskog perioda. Cena je oko 1000 dinara, i po meni vredi svaki uloženi dinar jer je izuzetno delotvorna, a nije štetna kao kortizonske kreme koje lekari inače prepisuju.
 Za kraj vam predstavljam Born Pretty Store četkice koje ću detaljnije opisati u nekom od budućih postova. Kvalitet daleko iznad očekivanog je ono što me je osvojilo. Ne linjaju se pri pranju, ne mirišu neprijatno, mekane su i zaista se mogu lepo iskoristiti za nanošenje senke i korektora.
Zara parfemčić je nešto što me je oduševilo mirisom i postojanošću, toliko da se sada kajem jer nisam uzela full size pakovanje, već ovo mini. Svež, lagan i postojan. Štedim ga, ali se nadam da ću ipak uspeti da ga ulovim negde.
Essence Gel top coat je završni lak u koji se ja kunem. Nijedan od poznatih top coat-ova mi nije toliko dobar kao ovaj i kupujem ga iznova! Menjali su mu pakovanje, ali formulu mislim da nisu. Cena mu je oko 340 dinara i može se naći u bolje opremljenim Lilly drogerijama ili DM-u. Lak mi sa njim izdrži danima, uz minimalni tipwear nakon 2 dana, a brzina sušenja je neverovatna!
Sephora Cream Lip Stain u broju 13, koliko ja znam, nije dostupan kod nas, a ja sam ga se dočepala u Dubaiju. Ne znam šta je bolje kod njega, boja ili postojanost. Možete da jedete, pijete, pričate do iznemoglosti, on će i dalje na usnama izgledati kao da ste ga tek namazali. Dosta je suv ali ne isušuje usne do mere da popucaju i da se stvore ljuspice. Planiram da nabavim još neku zanimljivu nijansu, a detaljne slike stižu u nekom od narednih postova.
I poslednje, ali ne i najmanje važno - Catrice olovka za obrve u nijansi 020 Date With Ash-ton. Dosta dobro pogođena nijansa za moje obrvice, ni pretamna ni presvetla. Lagano se nanosi, nije mnogo masna, a opet ni previše suva, i lepo se blenda ukoliko preterate. Cena u susednoj Hrvatskoj je oko 5 evra, ako me sećanje dobro služi. Čim budete imale priliku, moj savet je da je nabavite!
Da li ste koristile nešto od mojih martovskih favorita, i ako jeste kakvi su vaši utisci? 
Da li vas je nešto posebno zainteresovalo?

Do sledećeg posta, uživajte u divnom vremenu! :)

16 коментара:

  1. Eeeee, mislim da je bilo baš 13ice kod nas :D Da znaš, ako utrošiš, mislim da je ipak dobijaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da je zaista tako :) Ja kada god sam gledala nije bilo čak ni testera :(

      Избриши
  2. Hvala na otkriću Dermalex-a, jer meni pomažu samo krene pune kortizona, iako znam da ne smem da ih koristim često. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najiskrenije ti ga preporučujem! Ja ga mažem i na kapke kada mi problem iskrsne na njima. Takođe, probaj i kokosovo ulje za ekcem, mene spašava! Baš sada imam problem na rukama i mažem i kokos i jako fino ga smiri :)

      Избриши
  3. Gde su kupljene četkice?
    Ima, ja sam kupila taj sephorin tečni karmin u Beogradu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Četkice su sa sajta Born Pretty Store. Uskoro ću pisati detalje o njima :)
      Hvala na informaciji!

      Избриши
  4. Koristim dosta balea proizvoda i zadovoljna sam njima. :)

    ОдговориИзбриши
  5. The Body Shop krema za ruke je moj all time favorit, pogotovo zimi. :) Sephorin Cream Lip Stain broj 13 je bio da se kupi, ali ga sad, nažalost, više nema i koliko su mi rekli neće ga više biti. Rekoše mi da se više ne proizvodi, al to nije istina jer je i dalje dostupan u drugim državama, tako da ne znam što ga kod nas više nema. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, krema je stvarno sjajna! Spašava :)
      A nije mi jasno zbog čega ove nijanse baš nema kod nas... Parola snađi se, tj. kupujemo ga na putovanjima :D

      Избриши
  6. Krema za suve ruke od konople-za tim placu moje jadne ruke, moram da nabavim jednu

    ОдговориИзбриши
  7. Stalno pričam da ću probati neki Sephora lip stain i nikako da ga uzmem :) Zara ima super parfemčiće, nemaju baš neku auru , ali im se prašta :)
    TBS kremice su mi na wl :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je na wl još i broj 6:D A 13 je fenomenalna i boja, a postojanost tek! Nadmašuje i Auru i NYX
      Ova kremica je moja preporuka, ali verujem da su i one mirišljavije sjajne :)

      Избриши
  8. Baleini šamponi su mi odlični, koji god sam probala do sad bio mi je super. :)

    ОдговориИзбриши