четвртак, 14. април 2016.

Maybelline - Make It Happen event

Na današnji dan, pre tačno nedelju dana, imala sam prilike da prisustvujem jednom zabavnom dešavanju organizovanom od strane Maybelline Srbija. Silom prilika, bila sam sprečena da o njemu pišem ranije, no vodim se parolom bolje ikad nego nikad, a zaista bi bila šteta ne podeliti ovakvu vest sa vama :)
Događaj je organizovan u Promenadi, tik pored Save, tople i vedre aprilske večeri. Sve je bilo do tančina uređeno i isplanirano, tako da se na pravi način uvede novi slogan  koji će krasiti ovu kozmetičku kuću, koja sada iza sebe ima vek postojanja i milione vernih korisnica.
Novi slogan - Make It Happen - podstiče žene da istaknu svoju lepotu na način na koji one to žele i na način koji čini da se osećaju samouvereno.
Smele nijanse novih proizvoda koji krase Maybelline paletu su čist dokaz da je ovo brend namenjen ženama koje se ne boje da isprobaju nešto novo i budu drugačije.
Na nekoliko sati imali smo utisak kao da smo u centru New Yorka, a uz to i priliku da se upoznamo sa novim proizvodima kuće.
Harley je bio zvezda večeri i blicevi su sve vreme sevali oko njega. A ni ja nisam mogla da odolim a da ga ne ovekovečim.
A pored svega, imale smo priliku i da se fotkamo u Photo Booth-u sa raznim rekvizitima. Moj prvi put u kutiji za fotkanje, vrlo zabavno iskustvo, moram priznati.
Divne devojke krasile su događaj.
A za kraj i sjajan poklončić koji sam dobila. Vivid Matte Liquid ruž u nijansi 15 Electric Pink jedva čekam da isprobam i sigurna sam da će ispunjavati mnoge letnje dane i noći. Master Precise Curvy eyeliner u vidu flomastera me je jako privukao jer nikada nisam koristila eyeliner u ovakvom obliku. U potpunosti sam sigurna da četkica u  The Falsies Push Up Drama maskari neće izneveriti, jer su silikonske četkice kod maskara moja omiljena vrsta.
Uz gomilu novih proizvoda koji se nalaze na Maybelline štandovima, do kraja aprila traje akcija sa 20% popusta na sve proizvode, sem onih za nokte. Sjajna prilika da isprobate nove stvarčice, ili pak dopunite zalihe omiljenih koje uvek iznova kupujete :) Akciju sam primetila u Lilly i DM drogerijama, pa požurite po svoje primerke dok se ne razgrabe!

Da li ste isprobale neke od novih proizvoda? Ukoliko jeste, koji su utisci; a ako niste - šta planirate da nabavite?

Do sledećeg kuckanja, prizivamo neko lepše vreme! :)

Нема коментара:

Постави коментар