недеља, 17. април 2016.

Sephora Cream Lip Stain 13 - Marvelous Mauve

Kako skoro svakodnevno rado posežem za karminima u raznim oblicima i strukturama, danas vam donosim jedan dekorativni proizvod, baš iz ove kategorije.
U pitanju je tečni ruž za kojim sam tragala od trenutka kada sam ga videla na nečijim Insta-usnama. 
Sephora Cream Lip Stain u broju 13 (Marvelous Mauve)
Kod nas ga (trenutno) nema, ali nadam se da će ga dobiti pri sledećoj isporuci robe koja bi trebalo da bude vrlo uskoro.
Ja sam svoj primerak uzela u Dubai Mall-u po ceni od nekih 17 evra, mada kod nas mislim da se kreću oko 10 evra, tj. 1000 i nešto dinara.
Čim sam ga videla, poželela sam da ga imam. Plus je, naravno, bila i činjenica da se teško nalazi. Tako je ovaj tečni ruž brzo završio na mojoj wish listi.
Čitala sam da je izuzetno postojan na usnama i da može da izdrži sve i svašta, no ono što sam iskusila - nikako nisam očekivala!
Nisam previše čekala da ga isprobam, te je ruž na usnama završio isto veče. Dobro je napomenuti da je preživeo i večeru i piće i da je satima izgledao kao kada sam ga tek namazala.
Ruž koji je definitivno vrlo isplativo nositi u izlazak jer se neće ružno izlizati, skupiti u uglovima usana, preterano izbledeti u sredini.
Pogodan je i za poneki poljubac, te kao što na samom pakovanju i piše - ne preslikava se.
 Krasi ga četkica koja je vrlo jednostavna i precizna za korišćenje. Teško da ćete previše precrtati liniju usana ili da će vam pobeći tamo gde ne treba.
Ruž se vrlo brzo suši, ali nema osećaja skupljenih i presušenih usana. Ja pre svakog ruža nanosim neki od balzama, kako bih ih hidrirala i spremila za boju, pa bih to preporučila i vama kada je reč o Cream Lip Stain-u.
 Na usnama će izdržati satima! Jelo, piće, priča... Nikakav problem. Da, poželećete da ga popravite nakon nekoliko sati, ali će 70% ruža na usnama biti netaknuto, a ono što se 'izlizalo' neće izgledati ružno, već kao da ste napravili blagi ombre efekat.
Skida se vrlo jednostavno, pomoću micelarne/losiona/mleka za skidanje šminke.
Boja je takva da ju je malo teže slikati, te na različitom svetlu izgleda potpuno drugačije. Swatch na ruci je ipak možda najbliži realnom stanju stvari, ali veliku razliku čini i sama boja usana na koje se ruž nanosi.
Ono što bih bez trunke oklevanja mogla reći jeste da je ovo jedna divna boja mesa i da ja, gle čuda, u svojoj širokoj lepezi boja i nijansi, nemam ništa slično.
^Direktno dnevno svetlo^
^Hlad^

Biću iskrena i priznati da razmišljam o još nekim nijansama jer me je postojanost najviše oduševila, te smatram da se jako sporo troši zbog male potrebe za konstantnim popravljanjem i dorađivanjem.
Moj savet vam je da ga zgrabite čim ga naša Sephora dobije, a ukoliko imate nekoga ko često putuje, ili vi planirate nešto u gradu sa Sephora prodavnicom, trinaestica je obavezna na spisku želja!

Da li ste koristile neki od Sephora Cream Lip Stain-ova? Kakvi su vaši utisci o ovim tečnim ruževima?

Do sledećeg kuckanja, uživajte u početku radne nedelje :)

17 коментара:

  1. Ja imam bar 5 varijacija na temu boje mesa, ali ne i ovaj karmin. :D
    Merkam ih dugo i svakako ću probati, a tebi baš lepo stoji ova nijansa. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja isto imam razne, ali ovaj je stvarno poseban :)
      Hvala ti mnogo, i iskreno preporučujem da ga probaš!

      Избриши
  2. Lepa nijansa. Nemam običaj da se zadržavam kod Sephora proizvoda, ali eto jednog na koji možda obratim pažnju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga :)
      Iskreno, nemam ni ja, no ovu boju sam primetila kod nekoga na usnama i morala sam da je ćapim!

      Избриши
  3. Imam ga i obožavam ga! :D Imam ukupno 5 njihovih Cream Lip Stainova hahaha i definitivno su mi omiljeni karmini! I sve drugarice sam navukla na njih, slala sam i sestri u Zegreb hahaha :D Obavezno probaj 01 Always red, klasična crvena koja baš svima lepo stoji! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ga i ti voliš!
      Moraću da se pozabavim nijansama, još uvek nisam stigla da vidim šta se još nudi jer znam da će me vući na kupovinu :D

      Избриши
  4. Imam ga... Obožavam boju, malko mi je laganiji aurin na usnama, ali je svejedno fenomenalan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aurin je meni daleko manje postojan. Ovaj izdržava sve i svašta :)

      Избриши
  5. Lovely! I haven't got to try this one but upon seeing this...I think its time to grab one now.

    ОдговориИзбриши
  6. Pre par dana sam kupila Strawberry Kissed i malo je reći da sam se zaljubila u njega! :D Predivna vrišteća boja, a o samom kvalitetu ruža da ne pričam... Slobodno mogu da kažem da je jedan od najboljih mat koje sam probala, ako ne i najbolji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sjajno, drago mi je da ti se dopada :)
      Moracu da ga pogledam!

      Избриши
  7. Nisam do sad probala Sephorine, ne znam zasto :/ Moracu da pogledam koje sve nijanse imaju, bas u poslednje vreme svuda nailazim na pohvale za njih ;) Tebi divno stoji ova nijansa <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moras to da promenis i da isprobas neku nijansu :)
      Hvala ti, draga :*

      Избриши