петак, 27. мај 2016.

Vienna New In

Pauza od mesec i kusur je... Relativno opravdana. O njoj vam pišem u nekim narednim postovima, te vam možda na taj način i pomognem pri odluci da posetite Beč i Budimpeštu, šta je vredno, a šta nije vredno obilaska itd. 
No, današnja tema su novotarije kojih, nažalost, nema kod nas. Moja sreća je neizreciva jer sam toliko toga što sam želela, ipak, pronašla.
Slike u nastavku govore u prilog tome da se u inostranstvu trudim da nabavim (sve) ono što mi je nedostupno ovde. Tako ni putovanje u Beč nije moglo da prođe bez (omanjeg) kozmetičkog shoppinga.

Bilou pene za tuširanje nisu bile planirane, ali su me pakovanje i nazivi oduševili, te su se Vanilla Cake Pop i Tasty Donut misteriozno našli u korpi.
Na Treacle Moon sam igrom slučaja naletela na nečijem Instagram profilu i odmah se bacila u potragu da li ga mogu naći u Budimpešti ili Beču. U Beču se može kupiti u Bipa i DM drogerijama, te Muller-u, i izbor je sasvim solidan. Malo je reći da bih kupila od svakog mirisa sve što se moglo kupiti, ali prostor u koferu mi je to branio, pa sam se tako odlučila na po jedan proizvod iz mirisnih linija koje su mi se najviše dopale. Kokos tuširalica, Malina mleko za telo i Vanila mist za telo su bili moj izbor za prvu kupovinu.

 EOS losion za ruke Fresh Flowers ne preporučujem da uzimate u Beču ukoliko imate nekoga ko bi mogao da vam ga donese iz SAD, jer je u Beču više nego duplo skuplji - cca 6 evra.
LUSH je moja omiljena destinacija, gde god da odem, pa sam se ovoga puta zadovoljila Silky Underwear puderom koji miriše božanstveno sveže, a kožu čini svilenkastom, dok je pritom ne isušuje.
Clarins tester kremu još uvek nisam imala prilike da probam, ali deluje zanimljivo za moju suvu kožu.
KIKO lakovi su nešto na šta sam dugo čekala. Ljubičanstvena nijansa 330 mi je bila pri kraju jer je jako volim, tako da sam morala da je uzmem ponovo. Power pro lakove sam uzela na blef, ali su se ispostavili kao sjajni - drže jako dugo i boje su fenomenalne. Brojevi sa leva na desno su: 36, 39,330,284. Sada mi je žao što nisam uzela i neki komad šminke, ali eto još jednog izgovora za novo putovanje :)

 O Zoeva četkicama razmišljam od trenutka kada sam saznala da ću putovati u Beč. Plan mi je bio da uzmem neki od setova i paletu, no Douglas-ov web shop u tom trenutku nije imao ono što sam ja zamislila, pa sam od porudžbine odustala. Ove dve četkice su bile dostupne u Douglas parfimerijama (uz mnoge druge pojedinačne četkice), te sam se odlučila na 124 Grand Stippling i 109 Luxe Face Paint za konturisanje. Obe su sjajne i zaslužuju zasebne recenzije.
Estee Lauder setu nisam mogla da odolim jer je bio svega 10 evra, a baš mi je bio potreban korektor. Korektor sam već isprobala i oduševljena sam, dok kremica čeka svojih 5 minuta.
Još jedna velika želja - Ben Nye Luxury Powder u nijansi Cameo. Shvatila sam da bi mi ova nijansa najviše odgovarala i da bi sve drugo bilo ili previše roze ili pretamno za moj ten tokom cele godine. Ja sam uzela manje pakovanje, od 42 grama za 25 evra, što ga čini daleko isplativijim od Bourjois pudera u kamenu koji trenutno koristim, a Ben Nye mi deluje nepotrošivo. Utisci takođe uskoro, čim prođe test paklenih vrućina.

 Poslednji na listi su proizvodi za kosu. Random izabrani i John Frieda Luxurious Volume šampon, a i Aussie Miracle Hairspray, ispostavili su se kao jako dobri i za sada sam zadovoljna sa oba proizvoda. Prelep miris je ono što im kod mene daje veliki plus! Oba proizvoda, i četke, su kupljeni u Muller-u.
O većini proizvoda će biti detaljnih recenzija u budućnosti, a ja se do tada veselim isprobavanju i mackanju :)
Da li ste koristile neki od ovih proizvoda i ako jeste kakvi su utisci?

Do sledećeg kuckanja, uživajte u vikendu!

12 коментара:

  1. Odlicna kupovina, predivne proizvode si uzela! 👌 Neka te svi odlicno sluze. 🙌 Definitivno si me motivisala da ovog leta, par dana izdvojim za putovanje u Bec. Od svega ponudjenog, imam Eos kremu za ruke sa kojom nisam preterano odusevljena. I da isplati se uzeti u Americi uopste taj brend, ako ima prilike, ko zeli da ga proba po prvi put. Moja sestra je prosle godine trazila Kiko radnju u Becu i nije nasla, u ulici Marija Hilfe. Mozda je to bilo sa razlogom, da ove godine ja istrazim. 😉💗

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga :)
      Uskoro cu pisati post o Becu, kako sa turistickog, tako i kozmetickog aspekta :) A do tada ti iskreno preporucujem da se ubedis da zaista i odes u Bec jer je predivan!

      Избриши
  2. Woooow, divne si stvarcice kupila! Nadam se da cu i ja uskoro naleteti na Lush i Zoevu. Jedva cekam recenzije!

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma rado ću čitati ako budeš pisala o svojoj poseti Beču i Budimpešti.
    Zanimljivi su mi ovi Kiko lakovi u okruglim bočicama. Da li je to neka nova linija ili LE?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Planiram te postove, ne brini :D
      A ovi Kiko su neka PRO linija, nisu LE, na standardnoj su polici :)

      Избриши
  4. Lepi noviteti. Interesantni su mi Treacle Moon proizvodi. Zvuće primamljivo. O Ben Nye Luxury puderu jedva čekam utiske, on je i meni želja.
    A na "bucmate" Kiko lakove sam u potpunosti zaboravila. Do mene je stigao jedan, a još 3 ili 4 me čekaju kod prijateljicine sestre (sigurno sad već više od mesec dana, sramota). 36 imam i ja i on je kod mene. Uporedila sam ga sa čuvenom Lattamenta-om i nijanse su skoro identične. Možda je 36 malo vibrantnija. Po kvalitetu mi se čini da je PRO linija mnogo bolja. Videćemo. Mogla bih da odem po moje konačno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga :)
      Ben Nye mi je za sada super,ali mi treba jos malo vremena da dobijem krajnji utisak o njemu.
      Red je da odes po te lakove, ne zabusavaj :D Ja sam probala 36 za sada i bas je dobro izdrzao na noktima!

      Избриши
  5. Kiko lakovi mi se baš dopadaju. Ljubičasta nijansa je jako lepa, a ovu poslednju mislim da imam. Takođe, i meni je zapala za oko Zoeva 109. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljubičasti mi je upravo na noktima, a prethodnoj bočici će se uskoro videti dno koliko sam je eksploatisala. Čak mi se i on pokazao kao jako postojan uz Essence top sealer :)
      Bila je teška odluka koje dve uzeti, ali se nisam pokajala! :)

      Избриши