петак, 10. јун 2016.

L'Occitane Delicious Soap

Preko 600 godina u upotrebi širom sveta. Proslavljen na jugu Francuske, sačinjen od biljnih ulja - pretežno maslinovog, i morske vode Mediterana. Piling, a sapun. I to L'Occitane. A pored toga još i prava poslastica za kožu, kao što mu i sam naziv kaže.
U poslednje vreme sam se sa čistača za lice prebacila na prirodne sapune za umivanje. Iz nekog razloga, navikla sam se na raznorazne gelove za tuširanje i pilinge, a sapune sam potpuno zanemarila kada je u pitanju nega tela. 
Ovaj piling u obliku sapuna je privukao moju pažnju jer sadrži čestice badema koje mu daju svojstvo pilinga. Jedina stvar zbog koje sam se premišljala da li da ga uzmem jeste ta koliko su čestice krupne i koliko je on sam grub.
Miris cele badem linije je fantastičan, i on je taj koji je presudio pri kupovini ovog sapuna. Po kremu za ruke se  sigurno vraćam, ali o tome drugom prilikom.
Čestice badema nisu preterano grube, ali opet ovaj sapun ne bih svrstala u blagi piling koji bi se lepo slagao sa nežnom kožom lica. Makar mislim da bi za moju kožu lica bio pregrub.
Smatram da odrađuje odličan piling tela i da brzo i efikasno skida mrtve ćelije sa kože. Dopalo mi se to što mi je nakon svega dva-tri tretmana znatno ublažio vrlo suvu i isperutanu kožu na cevanicama, te skinuo površinski sloj sa kojim sam se dosta dugo patila. Laktovi su takođe dosta nežniji i spremni da upiju svaku kap kreme.
Sapun je dosta mali - 50 grama, a cena mu je 625 dinara. Pravi mali luksuz koji je dovoljno koristiti jednom do dva puta nedeljno da bi koža bila nežna i mekana.
Troši se relativno brzo, a i obzirom na to da nije klasičan sapun, već piling, ne bih preporučila da se koristi više od dva puta u toku nedelje.
Prilikom kupovine sapuna dobila sam i ovu preslatku limenku sa dva mini proizvoda. Krema za ruke je stvarno sjajna, pa i ne čudi što je bestseller. Kremu za lice još uvek nisam probala, ali joj se jako radujem pošto je lagana i verujem da će biti idealna za vrele letnje dane.

Da li ste ranije koristile neke od L'Occitane proizvoda, ili konkretno ovaj piling sapun?
Ukoliko jeste, koji su vaši utisci i šta preporučujete iz njihovog asortimana?

Do sledećeg kuckanja, uživajte u predstojećem vikendu! :)

Нема коментара:

Постави коментар